onsdag 8. mai 2013

Bruktduellen




I siste liten hiver jeg meg med i NIBs utfordring denne måneden. De vil se bruktkuppene våre!

I vår stue er det meste brukt. 
 Sofaen er kjøpt på lauritz.com. Den er fra en dansk møbelprodusent, laget på 50/60-tallet.
Skinnstolen hører til, og er fra samme sted.
Den hvite stolen er et loppiskupp, som vi har trukket om. Den har fulgt oss helt fra vårt første hjem:)
Kisten og trekassen er også kjøpt på loppis.
Emaloxskåler har jeg samlet på siden jeg var ca. 16 år gammel. De var mye lettere å få tak i til en billig penge på 90-tallet, gitt!
Arco lampen er et av våre beste bruktkupp! En av mine favoritter.



15 kommentarer:

  1. Fantastisk bidrag! Fine bilder av knallgode bruktfunn :)

    SvarSlett
  2. Wow, så nydelige bruktfunn og bilder. Digger den hvite stolen blant annet.

    -malla-

    SvarSlett
  3. Oi, for en herlig sofakrok! Digger stilen din! En ordentlig herlig og original miks som fungerer kjempegodt. God kveld til deg! Klem fra Beate

    SvarSlett
  4. Nydelig sofakrok. Jeg finner fortsatt emaloxskåler, men syns de er litt dyre om dagen.. Skulle gjerne hatt den i oransje ser jeg!
    Lykke til i duellen!
    :)

    SvarSlett
  5. Elsker! Og utrolig fine bilder du har tatt :-)
    God mandag

    SvarSlett
  6. Hei.
    Har forsøkt å få lagt inn bidraget mitt, men forgjeves.

    SvarSlett
  7. uwielbiam niekonwencjonalne połączenia... super..

    SvarSlett
  8. I love the chest being used as the table. Does anyone know where I could source one in the UK?

    Evangeline
    My Blog: Argan Oil

    SvarSlett
  9. Wow ! These are awesome pictures ! I love your Blog !
    I am a german Blogger & I would be HAPPY if you could have a look at my blog : http://fashionandmusique.blogspot.de/

    Thanks ;)

    Emilio

    SvarSlett
  10. Hello...
    Although I don't understand what you are saying, but I love the touch of rustic at that living room and those shocking pink cushion. Very eye-catching. =)

    Angel on Rustic Modernist.

    SvarSlett
  11. Awesome findings they fit the rest of the furniture well!!
    http://futurereflectionsk.blogspot.com

    SvarSlett
  12. I love the chest being used as the table. and the touch of at that living room and those shocking pink cushion.

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)