fredag 2. juli 2010

Noen nye puter..

Jeg er jo som tidligere nevnt rimelig treg til å få unna prosjektene jeg har i hodet, og det er ganske lenge siden jeg skrev om puteplanene mine her ;)
-Vel, her om dagen fikk jeg sydd noen! Egentlig er det daybeden som skal få puter, men den ene passet så godt i sofaen at den får bo der.

Enig i at den matchet sofaen fint? Det er denne puten jeg ble mest fornøyd med..


Den stripete puten er sydd av en gammel dameskjorte i ganske kraftig stoff. "Hippie-puten" har fått en bokstav av samme stoffet, slik at de hører sammen på et vis :)
(Jeg ser at de burde vært strøket før jeg tok bildet, men men..)

Køen av ideér i hodet mitt ble ikke så veldig mye kortere av dette, så håper jeg klarer å få sydd litt flere puter i løpet av de neste dagene!

Ha en fin kveld

1 kommentar:

  1. Finfine puter, og takk for utfordringen. Det er vår første! Gøy! Og takk for kommentarer, vi blir så glade når noen (og du) tar seg tid til å kommentere:) Glad, glad, glad.

    Og, vi kjenner til køen med ideer og ønsker, rekker ikke halvparten, jo..

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)