torsdag 1. desember 2011

1. desember


 

5 kommentarer:

  1. Å der ser jeg tvillingen til min vesle porselensBambi ja :) Så fint med svibler i vakre kopper, og kjempekul julekalender. Kan tenke meg at den falt i smak. *♥*

    SvarSlett
  2. En fortryllende start på desember til deg.

    Maiaklem

    SvarSlett
  3. Nydelig og stilig julekalender og svibler i gamle kopper blir aldri feil:) Mannen min er allergisk for svibler, dessverre, men får ha mini julestjerner i kopper jeg da:) Må vente til lille julaften med å kjøpe dem, jeg er en mester til å få julestjernene til å miste bladene.....fort;)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  4. WOW!
    Smashing oppheng og kul grein i sølv.
    Kan tenke meg den ble poppis :)

    Jeg har også svibler i kopper rundt omkring her. Digger de. Små, enkle og vakre.

    Fineste hælga te dæ! :)
    Siw

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)