torsdag 23. juni 2011

St. Hansaften



5 kommentarer:

  1. Eg glede meg og te du ska sy igjen ;o)
    Det e gøy å sy ja, akkurat som eg trudde. Eg blei jo nesten litt mobba her ei stund for at eg samla på stoffer uten at eg hadde kommt igang med syinga. Ja, uten at eg i det heile tatt visste om eg kom te å like det. Eg har vel vist ittekvart at eg like det, og faktisk bruke stoffene mine, tihi :o)

    Det e jammen meg godt med ferietid ja. Håpe den blir fiiiin for oss begge :o)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så nydelig blomsterbukett:) Det er så avslappende å gå i ei blomstereng en sommerdag og plukke den deiligste bukett:)
    Fine bilder fra Frankrike:)
    God helg til deg fra Trine:)

    SvarSlett
  3. hihi, den var søt. Blomsterbuketten.
    God helg.
    Hilsen BlandetLoft-bloggen som ikke klarer å kommentere fra sin googleKonto..

    SvarSlett
  4. Åh! Midtsommeraften, det hører sammen med blomster. Veldig! Jeg savner sankthanstradisjoner her i Oslo. Satser på at det bedrer seg om vi skulle finne på å flytte sørover. :) Og så har jo storebror bursdag. Så noen tradisjoner lager vi jo selv også. :) Fortsatt god sommer!

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)