fredag 8. juli 2011

5 minutters smykke (DIY)

Dette smykket tok maks 5 minutter å lage:


Jeg har noen lekedyr liggende, som ikke er helt brukbare i lek - f.eks så kan ikke denne hesten stå. Fryktelig irriterende når man skal leke med den;)
Derfor tenkte jeg at den skulle få bli et smykke istedenfor!

Lenken kjøpte jeg på Panduro, også trenger man en liten "skrue med krok" (vet ikke hva de heter..)
Denne hesten er av ganske myk plast, så det var lett å skru i skruen.


Jeg liker sååå godt å lage ting som går fort;)

God helg!

7 kommentarer:

  1. Dritkul!

    Jeg er samme...det skal være kult og det skal gå fort ;)

    Go hælg! :)

    SvarSlett
  2. Næ, det var lurt! Luring! Kult ble det også! :-)

    SvarSlett
  3. Så stilig å komme på! :o) ( det heiter forøvrig øyeskrue) Genialt enkelt - ganske enkelt genialt ;o) God helg!

    SvarSlett
  4. Den er fin :) Tåbeligt at man laver legetøj, der ikke virker!!! Fedt at du har lavet den om.
    Og det hedder en "øsken med gevind" på dansk.. ved ik om det kan bruges på norsk :)

    SvarSlett
  5. Utrulig kult! Trur eg må lage nokre sånne av dei gamle leikedyra som ligg hos mampap, trur ingen av dei kan stå lengre!

    SvarSlett
  6. Genialt!
    Takk for at du deler!!
    klem m

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)