lørdag 25. september 2010

Fine lørdagen!

Ja, denne lørdagen har vært veldig bra :) Vi (Spirellofamilien) har rukket både to loppiser, marked i Asker, kafébesøk, litt shopping og minibesøk hos svigers! Puh!

Men det som var ekstra fint med denne lørdagen var at jeg var så heldig å få hilse på to flotte bloggere! Namaste med den sprudlende og positive bloggen Kreativ♥Impulsiv var nemlig i Oslo, og var med min mamma (Ullimina) på et skikkelig loppisraid ;) -Så da snek jeg meg til litt barnefri, og et lite kafébesøk sammen med dem! (Dvs. vi satt vel på den kafeén en god stund..det ble litt skravling;)
Og siden Namaste hadde en avtale med Huldra, med den kjempefine bloggen Huldras liv og leven, litt senere, fikk jeg jammen hilst på henne også! Stor stas! Fiine damene!

Noen småsaker fikk bli med meg hjem i dag også, gitt:

Favorittene mine denne gangen er lunsjboksen i sink, og barnekleshengerene. Fargene på kleshengerene kommer ikke så godt frem på bildet, men de er fantastiske :) Akkurat sånn som jeg liker! Jeg ser for meg at de skal få en gren å henge på, med lillesøsters fineste klær på. Tror kontrasten plastikkhengere i "pastellneonfarger" mot gren med bark og alt på, blir veldig bra!

Det er kjempelenge siden jeg har funnet fine stoff på loppis, men i dag fant jeg masse gammelt sengetøy jeg likte, og et vatteppe i fine farger:

Elendig bilde..men det er jo mørkt ute nå, og utålmodige meg kunne ikke vente til i morgen med å ta bilder ;)

Håper lørdagen deres har vært like fin som min!
✩God natt✩

6 kommentarer:

  1. Så mye fint du har funnet! Sikle sikle på noen av de stoffene der asså!
    ;-) Blir spennende å se hva du kommer til å lage av de!

    Ha en fin dag! Blir det tur i skogen idag?

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kjempekoselig hilsen hos meg!! Her hos deg var det også veldig flott!! Så koselig med bloggtreff! Kjenner til begge to.
    Veldig fine ting du har fått med deg hjem fra loppis! Utroolig fine stoffer :)

    Er du stoffgal så har jeg en give away gående, med blant annet stoffer i premie!

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  3. Så mye du har funnet. Både stoff og andre ting! Heldige! Kjekt å treffe andre bloggere. Skulle forresten lnske jeg hadde like mange flotte funn på loppemarked i helga, men det ble bomtur aldeles.

    SvarSlett
  4. Hei du, og takk for hyggelig heklekommentar! Frihåndshekling synes jeg høres meeget avansert ut, men jeg er virkelig i siget nå, så kanskje jeg kan improvisere litt med de to masketypene jeg har lært meg?

    Fin lørdag ja, så heldig du er så fikk treffe to av favorittbloggerne mine! Får prøve å reklamere litt for Bergen jeg, så folk kan dra på jobbreiser hit også. Det er grådig fint her når solen skinner!

    Fin mandagskveld til deg!

    SvarSlett
  5. Sjå der var det litt "skrytebilder" ja :o)

    Litt skryting fra meg og i dag, men hovedskrytingen komme i neste innlegg tenke eg ;o) Tenk at eg fekk ALT med meg him og??? Sååå fornøyd! Unntatt det uberkule vattteppet. Eg forsto plutselig kim eg egentlig hadde hatt i tankane når eg røska det med meg, og det var Mumsi. Hu blei rørande glad, og då blei eg glad vettu :o) Det får nok et godt hjem, så då e det liksom greit :o) Samen med det rosa som vel får bu hos deg? :o) Det var jo såååå fint det og *sukk*

    E sååå glad for at eg fekk muligheten te å hilsa på deg og!! ALTFOR kort syns eg, men e jo bedre enn ingenting :o)

    Ha ei superfin og kreativ veka godsnuppa!!

    SvarSlett
  6. Så fin helg du og har hatt. Herlige funn! Går også med lignende tanker om kleshengerere på pinne i snor på barnerommet en vakker dag om ikke aaaltfor lenge.
    God uke til deg!

    mvh med et lekent sinn

    SvarSlett

Jeg blir så glad hvis du legger igjen en kommentar:) Tusen takk!
Thank you for your comment:)